deloppgåve

Deloppgåve i media
2. Innfelt sitat
Media under krigen
Under den andre verdskrigen spela media ei rolle som kanal for spreiing av propaganda. ”Med krigsutbrotet vart sensur og propaganda ein naturleg del av krigføringa hos begge dei stridande partane.” ( Asbjørnsen mfl, 2007, s. 154). Med andre ord fungerte ikkje media som ein uavhengig kritikar og kommentator av samfunnet. Rune Amundsen 1Fc og Stig-rune Dybwik 1Fd (2007) skriver på nettsida aft.hist.no at Hitler sitt mål med propagandaen var først og fremst å nå ut til dei store massane ved å nytte seg av enkle bodskap som stadig vart gjenteke. Etterkvart vart imidlertid den overdrivne og åpenlyse propagandaen lite truverdig, og difor mista det tyske folket trua på det dei vart fortalde i media. Dette var særleg tilfellet mot slutten av krigen, då nederlaget var eit uunngåeleg faktum. (Asbjørnsen mfl., 2007, s. 154).

Kjeldeliste:
Asbjørnsen mfl. 2007

Click to access nazipropaganda.pdf

Reklame

Kommenter innlegget

Filed under innleveringar, Uncategorized

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s